پرش به محتوا

نصاب دوربین مداربسته در تهران

نصاب دوربین مداربسته در تهران

۱: این سایت کامل‌ترین منبع فارسی زبان دوربین مدار بسته است!
۲: مطالب زیر بنا بر درخواست مکرر شما عزیزان تهیه گردیده است.
۳: هدف اصلی این سایت آموزش همکاران و شهروندان عزیز می‌باشد.

دوربین مدار بسته ارزان
دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته چیست؟ نصاب دوربین مداربسته در تهران

CCTV مخفف تلویزیون مدار بسته است و معمولاً تحت عنوان نظارت تصویری شناخته می شود. "مدار بسته" به این معنی است که برخلاف تلویزیون "عادی" که به طور گسترده برای عموم پخش می شود ، پخش معمولاً به تعداد محدودی از نمایشگرها (بسته) منتقل می شود. شبکه های دوربین مدار بسته معمولاً برای شناسایی و جلوگیری از فعالیت های مجرمانه و ثبت تخلفات ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرند ، اما کاربردهای دیگری نیز دارند. فناوری دوربین مداربسته برای اولین بار در سال ۱۹۴۲ توسط دانشمندان آلمانی برای نظارت بر پرتاب موشک های V2 ساخته شد. بعداً توسط دانشمندان آمریکایی هنگام آزمایش بمب اتمی استفاده شد.
برنامه های دوربین مدار بسته
مدیریت جرم: نظارت دوربین مداربسته می تواند مجرمان بالقوه را باز دارد. در صورت وقوع جرمی ، فیلم های ویدئویی می توانند به نیروی انتظامی کمک کنند تا تحقیقات و بعداً شواهدی را برای پیگرد قانونی در دادگاه قانونی ارائه دهد. همراه با دوربین مداربسته ، صوتی ، حرارتی و انواع دیگر سنسورها می توانند مقامات را از وقایع غیرمعمول هشدار دهند ، به عنوان مثال آتش یا اسلحه در یک مکان. برای مشاغل ، دوربین های مدار بسته می توانند فعالیت های مجرمانه داخلی را شناسایی و کنترل کنند. زندان ها ممکن است از نظارت ویدئویی برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق به زندانیان توسط هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کنند. دوربین های امنیتی قادر به نظارت بر مناطقی هستند که به راحتی قابل دسترسی نیستند ، به عنوان مثال پشت بام ها

نصاب دوربین مداربسته در تهران ۰۹۱۲۸۷۱۸۹۲۲

نصاب دوربین مداربسته در تهران ۰۹۱۲۸۷۱۸۹۲۲

برنامه های دوربین مدار بسته



مدیریت بحران

با استفاده از دوربین های مدار بسته ، نیروهای اورژانس و نیروهای امداد و نجات قادر به ارزیابی و نظارت بر حوادث در زمان واقعی برای انتقال "وضعیت" از طریق ویدئو به تیم های مدیریت بلایا هستند ، از داخل یک ساختمان در حال سوختن ، از یک غار یا از یک هلیکوپتر که بر فراز یک صحنه پرواز می کند.
نظارت بر خیابان و شهر و جامعه

دوربین های موجود در چراغ های راهنمایی و سایر شهرها مردم را برای جمع آوری آمار ترافیک و همچنین تصاویر اثبات کننده برای سرعت غیرمجاز کنترل می کنند. AoT وارث IoT ، ابتکاری در شیکاگو برای جمع آوری داده های زمان واقعی ، در درجه اول آب و هوا و محیط زیست ، در مورد شهر است. برخی از گره های حسی شامل دوربین های امنیتی هستند که تصاویر ضبط شده را تجزیه و تحلیل می کنند اما برای محافظت از حریم خصوصی افراد ، این تصاویر را منتقل یا ذخیره نمی کنند. به طور عمده ، تعداد محدودی برای استفاده توسط محققان ارشد به منظور "توسعه نرم افزار بینایی رایانه" ذخیره می شود. این پروژه با مقاومت برخی از ناظران حریم خصوصی روبرو شده است.

نظارت و تشخیص پزشکی

حدود ۴۳ عضله صورت وجود دارد که افکار و احساسات افراد را بیان می کند. نرم افزار هوشمند می تواند این عبارات را شناسایی کند ، به عنوان مثال درد یا اضطراب ، از تصاویر به راحتی که مردم می توانند داشته باشند. دوربین های مداربسته همچنین می توانند بیماران را کنترل کنند - به عنوان مثال کودکان یا افراد مسن - برای شناسایی بحران های پزشکی بالقوه ، به عنوان مثال. سکته مغزی ، یا حمله صرعی یا آسم.
تحقیقات رفتاری دوربین مداربسته ای که برای تحقیق در مورد خودکشی استفاده شد ، نشان داد که ۸۳ درصد افرادی که قصد پرتاب خود را مقابل قطار دارند ، رفتارهای خاصی نشان می دهند. این موارد بعداً از تصاویر دوربین مداربسته مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و اکنون برای هشدار ناظران نظارت بر خودکشی های احتمالی استفاده می شود. محققان از شبکه های نظارتی برای ثبت فعالیت های جمعیت در مکان های عمومی و جلوگیری از رفتارهای ضد اجتماعی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، از دوربین ها در مدارس برای امنیت و ضبط آزار و اذیت و یا حوادث زمین بازی بر روی فیلم استفاده شده است.

هوش خرده فروشی
از اطلاعات بازار حاصل از نظارت تصویری مشتریان برای تجزیه و تحلیل روند خرید و امکان استراتژی سازی پیشرفته استفاده می شود ، چگونه مردم خرید می کنند ، از کدام راهروها بیشتر عبور می کنند ، چقدر احتمال دارد که در چیدمان های مختلف فروشگاه به اقدامات عملی پاسخ دهند. نقشه های گرما می توانند کم و زیاد خرید و فروش خریداران را در مکان های خاص یک فروشگاه نشان دهند ، به فروشگاه ها کمک کنند تا زمان اوج خرید ، انواع تبلیغات ترجیحی و شرایط کارکنان برای اوج خرید را شناسایی کنند.

دوربین مدار بسته چگونه کار می کند؟

سیستم های آنالوگ و دیجیتال کاملاً متفاوت عمل می کنند اما شبکه های مدار بسته مدرن از نرم افزار و سخت افزار تبدیل برای تبدیل آنالوگ به دیجیتال استفاده می کنند. این فرآیند مقاوم سازی نامیده می شود. یک سیستم دوربین مدار بسته سنتی شامل:     یک یا چند دوربین (آنالوگ یا دیجیتال) که هرکدام دارای یک لنز مجهز به سنسور تصویر هستند     ضبط کننده - یا ضبط صوت تصویری استاندارد برای سیستم های آنالوگ ، یا ضبط مستقیم فیلم (DVR) یا ضبط کننده ویدیوی شبکه (NVR) برای سیستم های دیجیتال     کابل ها - یا RJ45 برای دیجیتال یا کواکسیال برای آنالوگ     یک یا چند مانیتور که تصاویر به آنها منتقل می شود       یک دوربین با استفاده از حسگرهای تصویر تصاویر را از طریق لنز ضبط می کند.     این تصاویر (و اغلب صدا نیز) به صورت بی سیم یا با کابل به ضبط کننده یا نوار منتقل می شوند. ضبط کنندگان ممکن است از نرم افزار تحلیلی و سایر فن آوری های هوشمند برای اسکن داده ها و ارسال هشدارهای خودکار به انسان یا سایر سیستم ها و دستگاه ها استفاده کنند. این نرم افزار مدیریت فیلم (VMS) خوراک های ویدئویی را ثبت ، ذخیره و تجزیه و تحلیل می کند. این نرم افزار اغلب خودآموز است و از الگوریتم های یادگیری ماشین (ML) استفاده می کند که از قابلیت هایی مانند تشخیص حرکت ، تشخیص چهره ، شمارش افراد و غیره استفاده می کنند.     مانیتور (ها) می توانند منفعلانه (از طریق نرم افزار) یا به طور فعال (توسط افراد) کنترل شوند. شبکه های دوربین مدار بسته می توانند ، و باید ، خود نظارت داشته باشند.
انواع سیستم های مدار بسته       آنالوگ - از اتصالات Bayonet Neill-Concelman (BNC) روی کابل های کواکسیال برای انتقال سیگنال های ویدئویی مداوم استفاده کنید. وضوح آنها نسبتاً پایین است اما ارزان و موثر هستند. وسایل جانبی بیشتری در یک سیستم آنالوگ وجود دارد ، به عنوان مثال کابل های کواکسیال استاندارد معمولاً صدا را انتقال نمی دهند. سیگنال های آنالوگ را می توان دیجیتالی کرد ، دیجیتالی شدن حتی با تجهیزات قدیمی تر نیز مقرون به صرفه است. تصاویر به کارت ضبط ویدئو احتیاج دارند و می توانند در رایانه شخصی یا ضبط صوت ذخیره شوند. با یک گام بالاتر ، HD آنالوگ امکان افزایش رزولوشن را نسبت به سیستم های سنتی (۱۰۸۰ پیکسل) فراهم می کند و با دوربین های آنالوگ و BNC سازگار است.     دیجیتال - سیگنال ها را در سطح دوربین دیجیتالی کنید. این سیستم ها به کارت ضبط ویدئو احتیاج ندارند زیرا تصاویر مستقیماً در رایانه ذخیره می شوند اما به فضای نسبتاً زیادی برای ذخیره ضبط نیاز دارند ، بنابراین معمولاً به شدت فشرده می شوند.     شبکه یا IP - این سیستم ها با دوربین های آنالوگ یا دیجیتال استفاده می شوند ، از یک سرور ویدئو برای پخش تصاویر از طریق اینترنت استفاده می کنند. از مزایای آن می توان به WiFi و صدا ، هوش مصنوعی توزیع شده (DAI) برای تجزیه و تحلیل فیلم تصاویر ، دسترسی از راه دور ، پاور روی اترنت (POE) و وضوح بهتر اشاره کرد. علاوه بر این ، دوربین های IP توانایی دربرداشتن دوربین های بیشتری را در یک دوربین دارند که می تواند زاویه وسیعی را پوشش دهد که به طور معمول ممکن است چندین دوربین یا سیستم دوربین را پوشش دهد. با تمایل زیاد به سیستم های دوربین IP و دوربین های ویدئویی دیجیتال ، هر سه گزینه هنوز به یک اندازه استفاده می شوند. می توانید جدول مقایسه دسته های کابل را در اینجا مشاهده کنید.

اصطلاحات کلیدی فناوری دوربین مدار بسته
رمزگذارهای ویدئویی رمزگذارهای ویدئویی امکان انتقال سیستم های مدار بسته آنالوگ به برخی از سیستم های شبکه را فراهم می کند و کاربران را قادر می سازد از سخت افزار ارزان تر و ویژگی های مدرن استفاده کنند. این نرم افزار امکان اتصال سیمی را فراهم می کند و سپس سیگنال های ویدئویی را دیجیتالی می کند و آنها را به یک سیستم مبتنی بر IP سیمی یا بی سیم ارسال می کند. حسگرهای تصویر دوربین ها از انواع مختلف سنسورهای تصویر استفاده می کنند که نور را به سیگنال های الکترونیکی تبدیل می کنند. یک سنسور شامل چندین فوتودیود یا پیکسل است که میزان نور در معرض را ثبت می کند و آن را به الکترون تبدیل می کند. دو فرمت محبوب CMOS (نیمه رسانای اکسید فلز مکمل) و CCD (دستگاه کوپل شده شارژ) هستند.     CMOS - مقرون به صرفه تر از سنسورهای CCD است. مگاپیکسل (با استفاده از میلیون ها پیکسل) حسگرهای CMOS حتی ممکن است با کیفیت سنسورهای CCD رقابت کند.     CCD - اینها با مصرف برق بیشتر هزینه بیشتری دارند. اسکنرهای CCD به طور کلی بهترین گزینه برای شرایط نوری نامناسب هستند (حساسیت نوری بالاتری دارند) و ساکت تر از CMOS هستند. (در حالی که خود سیگنال آنالوگ است ، برای انتقال توسط مبدل آنالوگ به دیجیتال تبدیل می شود ، که مقادیر پیکسل ها را به مقادیر عددی تبدیل می کند.)

اسکن mage برای دوربین های مداربسته دیجیتال ، سنسورهای CCD معمولاً از یک روش اسکن بهم پیوسته (نوردهی فوری) استفاده می کنند در حالی که CMOS و CCD می توانند از اسکن تدریجی یا درهم استفاده کنند. دوربین های آنالوگ فقط از اسکن درهم استفاده می کنند.     بهم پیوسته (محبوب برای کاربردهای CCD) - این روش شامل انتقال TVL های فرد و زوج (l مخفف خطوط) از تصویر است. دوربین هایی با بیش از ۴۰۰ خط وضوح خوب و بیش از ۷۰۰ خط با وضوح بالا در نظر گرفته می شوند. این انتقال ها مرتباً تازه می شوند ، پهنای باند را کاهش می دهند و مغز انسان را گول می زنند تا باور کند که یک تصویر کامل و کامل را مشاهده می کنند. این به شرطی است که یک ضبط درهم بر روی مانیتور درهم دیده شود. در یک مانیتور اسکن تدریجی ، ممکن است یک تصویر در هم آمیز دندانه دار به نظر برسد. نرم افزار مدرن ویدئویی ابتدا اسکن های درهم را قطع می کند تا آنها را به اسکن های پیشرونده تبدیل کند که در مانیتورهای اسکن آنالوگ و پیشرونده قابل مشاهده هستند.     Progressive (محبوب برنامه های CMOS) - این روش تصویر را به قسمت (خطوط فرد و زوج) تقسیم نمی کند. درعوض ، تصویر اسکن می شود و هر خط (فیلد) به صورت متوالی بر روی مانیتور قرار می گیرد.

ضبط کننده ها DVR ها معمولاً بخشی از سیستم دوربین مدار بسته هستند که به اجزای داخلی مختلف و نه به شبکه های خارجی متصل می شوند. DVR ها عموماً با دوربین های آنالوگ استفاده می شوند. در سیستم DVR ، هر دوربین باید مستقیماً به ضبط کننده متصل شود. در حالی که سیستم های DVR خود فیلم را پردازش می کنند ، سیستم های NVR داده ها را در سطح دوربین رمزگذاری و پردازش می کنند و سپس آنها را به دستگاه ضبط کننده پخش می کنند ، که به نوبه خود برای ذخیره سازی و نظارت از راه دور استفاده می شود. سیستم های NVR معمولاً از دوربین های IP استفاده می کنند. در یک سیستم NVR ، هر دوربین IP به همان شبکه متصل می شود.
دوربین مداربسته شبکه مزایا و معایب جوانب مثبت - نظارت از راه دور را فعال کنید ، به کابل کشی شبکه ، بسیار متحرک نیازی ندارید و اتوماسیون فرایندهای نظارت را فعال کنید موارد منفی - خرید خارج از جعبه ممکن است گران باشد ، منحنی یادگیری بالاتری را در پی داشته و در معرض خطر هکرها قرار دارد درباره برخی افسانه ها و باورهای غلط IP دوربین مداربسته در اینجا بخوانید. دوربین مداربسته آنالوگ مزایا و معایب   طرفداری - نصب ارزان تر و آسان تر از دوربین مداربسته شبکه با پشتیبانی بیشتر فروشنده در دسترس است نکات منفی - وضوح پایین تر ، کابل کشی بیشتر مورد نیاز است و رمزگذاری داده ها را تسهیل نمی کند درباره تاریخچه دوربین مداربسته و چگونگی تکامل آنالوگ در اینجا بیشتر بخوانید. انتقادهای دوربین مدار بسته برخی مطالعات نشان داده اند که نظارت فعال در هر سیستم دوربین مداربسته به دلیل پیکربندی ناکارآمد سیستم ، ضبط فیلم با کیفیت پایین ، تجهیزات معیوب یا قدیمی ، ارتباط ناکافی بین ذینفعان ، سیاست های مدیریت ناکارآمد ، راه اندازی ناکارآمد محل کار (به عنوان مثال کمبود جا) ، سر و صدای پس زمینه () در محیط های امنیتی معمول) ، آب و هوای نامساعد و عدم آشنایی اپراتورها با مناطق خاصی که مشاهده می کنند. انتقاد اصلی علیه دوربین مداربسته احتمال ورود به حریم خصوصی افراد ، احساس کارمندان (یا مشتریان) که برادر بزرگ آنها را تماشا می کند و نقض احتمالی حریم خصوصی است. بسیاری از این مسائل را می توان با نرم افزار نظارت بر شبکه مانند PRTG کاهش داد
آینده دوربین مدار بسته طبق گفته وسلی جی اسكوگان ، در آینده سایر فن آوری های دیجیتال باید دوربین مداربسته را برای ایجاد یك فرآیند نظارت مستقل تر و فعال تر ، تکمیل كنند. این فناوری ها شامل شناسایی چهره ، دوربین های متصل ، سخت افزار هوشمند ، خواننده پلاک ، هواپیماهای بدون سرنشین ، دوربین های بدن پلیس و اینترنت اشیا است. این فناوری ها نظارت غیر فعال را افزایش می دهند ، توانایی سیستم ها به جای اینکه افراد هشدار دهند ، افزایش می یابد. همانطور که قبلاً در چین شاهد آن بوده ایم ، نظارت گسترده و حضور بیشتر دوربین های امنیتی می تواند به سایر کشورها نیز سرایت کند.
نظارت بر شبکه های دوربین مدار بسته
 یکی از سریعترین روندهای رو به رشد امنیت دوربین مداربسته ، نرم افزار نظارت بر شبکه تضمین می کند که سیستم های مداربسته کار می کنند و می تواند نظارت ۲۴ ساعته بر یک منطقه و اعلان های قابل اطمینان را ارائه دهد. سیستم های مانیتورینگ می توانند در صورت قطع برق به کارکنان هشدار دهند (و به طور خودکار به منبع تغذیه پشتیبان تبدیل می شوند) ، دائماً فعالیت غیرمعمول در شبکه را بررسی می کنند و برای انواع مختلف استفاده ، خطرات و نیازها (به عنوان مثال پزشکی یا خرده فروشی) پیکربندی می شوند. .
 نظارت بر این شبکه ها به صورت حرفه ای برای اطمینان از انطباق با مقررات بین المللی حریم خصوصی و امنیتی ، محافظت از داده های شخصی و پردازش موثر مقدار زیادی از داده های تصویر ضروری است.
 درباره نظارت بر دوربین مداربسته و چگونگی اطمینان از در دسترس بودن و کارایی بالای دوربین های IP ، شبکه های دوربین و سیستم های DVR بیشتر بخوانید


نصاب دوربین مداربسته در تهران ۰۹۱۲۸۷۱۸۹۲۲

فهرست مطالب این صفحه:
۱: اطلاعات عمومی دوربین مدار بسته
۲: اطلاعات فنی دوربین مداربسته
۳: اطلاعات درباره خرید دوربین مدار بسته
۴: خرید دوربین مدار بسته | نصب دوربین مدار بسته
۵: نرخ اتحادیه نصب دوربین مداربسته سال ۹۸
۶: بهترین دوربین مدار بسته و کشورهای سازنده آنها

نصاب دوربین مداربسته در تهران ۰۹۱۲۸۷۱۸۹۲۲

۱: اطلاعات عمومی دوربین مدار بسته:

۱- قانون نصب دوربین مدار بسته|قوانین نصب دوربین مدار بسته
۲- تاریخچه دوربین مداربسته|تاریخچه دوربین مداربسته در ایران|تاریخچه دوربین های مداربسته

۳- ایا دوربین مدار بسته بدون برق کار میکند؟
۴- مزایای دوربین مداربسته|مزایا و معایب دوربین مدار بسته|مزایای استفاده از دوربین های مدار بسته

۵- آیا دوربین مداربسته صدا ضبط می کند؟
۶- اعتبار دوربین مداربسته در دادگاه

۷- تشخیص روشن یا خاموش بودن دوربین مدار بسته
۸- دوربین مدار بسته مخفی|دوربین مدار بسته جاسوسی|معرفی جدید ترین دوربین های جاسوسی دنیا

۹- معایب دوربین مدار بسته|مزایا و معایب دوربین مدار بسته|نقاط ضعف دوربین مداربسته
۱۰- پيدا كردن دوربين مدار بسته|یافتن دوربین مداربسته|یافتن دوربین|طریقه یافتن دوربین مخفی

۱: اطلاعات عمومی نصب فروش دوربین

۱۱- دوربین مدار بسته لامپی|بهترین دوربین لامپی|معایب دوربین لامپی|قیمت انواع دوربین لامپی
۱۲- مزایای دوربین ip|معایب دوربین های ip|مزایا و معایب دوربین های ip|ip یعنی تحت شبکه

۱۳- دوربین چراغ قرمز چگونه کار می‌کند؟ راز اینکه چکار کنیم جریمه چراغ قرمز نشویم؟!
۱۴- دوربین کنترل سرعت چگونه کار میکند؟ دقت دوربین کنترل سرعت چقدر است؟ برد دوربین کنترل سرعت چقدر است؟

۱۵- دوربین های کنترل میانگین سرعت|دوربین های میانگین سرعت پلیس|چکار کنیم جریمه نشویم؟
۱۶- دوربین کنترل سرعت سیار چگونه کار میکند|دوربین کنترل سرعت پلیس چگونه کار میکند؟ چکار کنیم جریمه نشویم؟

۱۷- چرا دوربین مداربسته نصب کنیم | چرا باید دوربین مداربسته نصب کنیم | چرا از دوربین مداربسته استفاده کنیم
۱۸- چرا دوربین مداربسته ضبط نمی کند | تنظیمات ضبط دوربین مداربسته | چگونه بفهمیم دوربین مداربسته در حال ضبط است | علت ذخیره نکردن دوربین مدار بسته

۱۹- دوربین مداربسته چقدر حافظه دارد | حافظه دوربین های مداربسته چند روز است | دوربین های مدار بسته چقدر حافظه دارد | میزان حافظه دوربین های مداربسته
۲۰- چند نوع دوربین مدار بسته داریم | بهترین دوربین مدار بسته | کیفیت دوربین مدار بسته

۲۱- دوربین مداربسته چند مگاپیکسل است | انواع رزولوشن دوربین مداربسته
۲۲- دوربین مداربسته چند وات است | برق دوربین مداربسته چند ولت است | تامین برق دوربین مداربسته | نحوه نصب آداپتور دوربین مداربسته | سیم برق دوربین مدار بسته

۲۳- چه دوربین مدار بسته ای بخرم؟ | مشاوره دوربین مدار بسته | بهترین مارک دوربین مدار بسته در ایران
۲۴- چگونه دوربین مداربسته را به مانیتور، تلویزیون، لب تاپ، PC، آنتن مرکزی، موبایل وصل کنیم؟

۲۵- نصب دوربین مداربسته در محیط مشاعات | 🔧۰۹۱۲۸۷۱۸۹۲۲📞
۲۶- دوربین مداربسته آنلاین | ☎️ ۰۹۱۲۸۷۱۸۹۲۲ ☎️ | آنلاین کردن دوربین مداربسته | اتصال دوربین به اینترنت

۲۷- تار شدن تصویر دوربین مداربسته و مات شدن و افت کیفیت تصویر
۲۸- پارازیت دوربین مدار بسته

۲: اطلاعات فنی دوربین نصب فروش

اطلاعات فنی دوربین مداربسته
اطلاعات فنی دوربین مداربسته

۱- چگونه دوربین مدار بسته را به گوشی وصل کنیم؟
۲- آیا میشود فیلم دوربین مدار بسته را پاک کرد؟

۳- تعمیر دوربین مداربسته در تهران | عیب یابی دوربین مدار بسته | تعمیر دوربین مداربسته در محل
۴- آموزش نصب دوربین مدار بسته | آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه | آموزش نصب دوربین مدار بسته انالوگ

۵- زاویه دید دوربین مداربسته چیست | میدان دید دوربین مداربسته | شعاع دید دوربین مداربسته
۶- چطور دوربین مداربسته را چک کنیم | چگونه فیلم دوربین مدار بسته را چک کنیم | چگونه حافظه دوربین مداربسته را چک کنیم

۷- چه دوربین مدار بسته ای بخرم؟ | راهنمای خرید دوربین مداربسته | دوربین مداربسته ساخت کجاست؟
۸- دوربین مداربسته آنالوگ چیست ؟

۹- رفع عیب دوربین مدار بسته | رفع مشکل دوربین مداربسته | عیب یابی دوربین مدار بسته
۱۰- سیاه شدن تصویر دوربین مداربسته و راهکار آن

۱۱- علت سیاه سفید شدن دوربین مدار بسته | علت سیاه سفید شدن دوربین مداربسته | علت سیاه سفید شدن دوربین مدار بسته | علت سیاه سفید شدن دوربین مداربسته | علت سیاه و سفید شدن تصویر دوربین مداربسته | علت سیاه و سفید شدن تصویر دوربین مدار بسته | دلیل سیاه سفید شدن دوربین مداربسته | دلیل سیاه و سفید شدن دوربین مداربسته | علت سیاه و سفید شدن تصویر دوربین | علت سیاه سفید شدن تصویر دوربین

۱۲- خدمات دوربین مدار بسته تهران | خدمات دوربین مداربسته تهران

۱۳- انتقال تصویر دوربین به گوشی | انتقال تصویر دوربین مدار بسنه به گوشی | انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل | انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی موبایل | انتقال تصویر دوربین آنالوگ | اتصال موبایل به دوربین مداربسته | اتصال موبایل به دوربین مداربسته | اتصال دوربین به گوشی اندروید | تماشای دوربین مداربسته با موبایل | مشاهده تصاویر دوربین مداربسته در موبایل

۱۴- نصب دوربین مداربسته | نصب دوربين مدار بسته | شرکت نصب دوربین مداربسته در تهران | شرکت نصب دوربین مدار بسته در تهران | قیمت نصب دوربین مداربسته | قیمت نصب دوربین مدار بسته | نصب دوربین مداربسته ارزان قیمت | نصب دوربین مدار بسته ارزان قیمت

۱۵- کرکره برقی | تعمیرکار کرکره برقی در تهران | شرکت خدمات کرکره برقی در تهران | تعمیرکار کرکره برقی در کرج | شرکت خدمات کرکره برقی در کرج | تعمیرات کرکره برقی فوری | تعمیرات کرکره برقی شبانه روزی | تعمیرکار کرکره برقی در تهران | تعمیرکار کرکره برقی در کرج

۱۶- دزدگیر اماکن | نصب دزدگیر اماکن | نصاب دزدگیر اماکن | دزدگیر خانه | دزدگیر خانه خرید | نصاب دزدگیر | نصب دزدگیر مغازه | تعمیر دزدگیر اماکن | سرویس دزدگیر

۱۷- خدمات دوربین مدار بسته | خدمات دوربین مداربسته | خدمات دوربین مداربسته تهران | خدمات دوربین مدار بسته تهران | خدمات دوربین مداربسته در تهران | خدمات دوربین مدار بسته در تهران | خدمات دوربین مداربسته در کرج | خدمات دوربین مدار بسته در کرج | خدمات دوربین مداربسته کرج | خدمات دوربین مدار بسته کرج

۱۸- شماره نصاب دوربین مداربسته | شماره نصاب دوربین مدار بسته | شماره تلفن نصاب دوربین مداربسته | شماره تلفن نصاب دوربین مدار بسته | شرکت نصب دوربین مدار بسته | شرکت نصب دوربین مداربسته | نصاب دوربین مدار بسته | نصاب دوربین مداربسته | نصاب دوربین تهران | نصاب دوربين مداربسته تهران

۱۹- تعمیر دوربین مداربسته تحت شبکه | تعمیر دوربین مدار بسته تحت شبکه
۲۰- نصب دوربین مداربسته در اسلامشهر | نصب دوربین مدار بسته در اسلامشهر | نصب دوربین مدار بسته اسلامشهر | نصب دوربین مداربسته اسلامشهر

۲۱- نصب دوربین مدار بسته پاکدشت | نصب دوربین مداربسته پاکدشت | تعمیر دوربین مداربسته پاکدشت | تعمیر دوربین مدار بسته پاکدشت | نصب دوربین مداربسته شریف آباد | نصب دوربین مدار بسته شریف آباد | نصب دوربین مداربسته قیامدشت | نصب دوربین مدار بسته قیامدشت | نصب دوربین مداربسته ایوانکی | نصب دوربین مدار بسته ایوانکی

۲۲- چرا دوربین مداربسته تصویر ندارد | چرا دوربین مدار بسته تصویر ندارد | سیاه شدن تصویر دوربین مدار بسته | سیاه شدن تصویر دوربین مداربسته | مشکل انتقال تصویر دوربین مداربسته | مشکل انتقال تصویر دوربین مدار بسته | علت قطع شدن انتقال تصویر | علت قطع شدن انتقال تصویر دوربین مداربسته | رفع مشکل دوربین مداربسته | رفع مشکل دوربین مدار بسته

۲۳- نصب دوربین مداربسته در کارخانه | نصب دوربین مداربسته در محیط کار | نصب دوربین مداربسته در واحدهای صنعتی | نصب دوربین مداربسته در کار | نصب دوربین مدار بسته صنعتی

۲۴- نصب دوربین مدار بسته | نصب دوربین مداربسته | شرکت نصب دوربین مداربسته | شرکت نصب دوربین مدار بسته | شرکت نصب دوربین مداربسته در تهران | شرکت نصب دوربین مدار بسته در تهران | شرکت فروش دوربین مداربسته | شرکت فروش دوربین مدار بسته | شرکت دوربین مدار بسته | شرکت دوربین مداربسته

۲۵- قیمت دوربین مداربسته برای منزل | قیمت دوربین مدار بسته برای منزل | قیمت دوربین مدار بسته دید در شب | قیمت دوربین مدار بسته مادون قرمز | قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی | قیمت دوربین مدار بسته دید در شب رنگی | قیمت دوربین مداربسته ارزان | قیمت دوربین مدار بسته ارزان | دوربین مدار بسته لامپی | دوربین مداربسته لامپی

۲۶- خدمات دوربین مداربسته | خدمات دوربین مدار بسته | اجرای دوربین مداربسته | اجرای دوربین مدار بسته | خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته | خدمات نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته | شرکت دوربین مداربسته | شرکت دوربین مدار بسته | خدمات دوربین مداربسته تهران | خدمات دوربین مدار بسته تهران

۲۷- رفع عیب دوربین مدار بسته | رفع عیب دوربین مداربسته | رفع مشکل دوربین مداربسته | رفع مشکل دوربین مدار بسته | عیب یابی دوربین مداربسته | عیب یابی دوربین مدار بسته | عیب یابی دوربین های مدار بسته | عیب یابی دوربین های مدار بسته

۲۸- خدمات نصب دوربین مدار بسته | خدمات نصب دوربین مدار بسته | نصب دوربین مداربسته در منزل | نصب دوربین مدار بسته در منزل
۲۹- دوربین مداربسته آنلاین

۳۰- نصب دوربین مداربسته در محیط مشاعات
۳۱- دوربین مداربسته آنلاین | دوربین مدار بسته آنلاین

۳۲- نصب دوربین مداربسته در محیط مشاعات
۳۳- فراموشی رمز دی وی آر دوربین مداربسته و روش بازیابی آن

۳۴- شکستن قفل دوربین مداربسته آموزش تمامی راهکارها پایین همین صفحه | برای اولین بار به صورت کاملا رایگان تمامی روش ها
۳۵-

۳: اطلاعات درباره خرید دوربین نصب دوربین فروش دوربین

اطلاعات درباره خرید دوربین مدار بسته
اطلاعات درباره خرید دوربین مدار بسته

۱- راهنمای خرید دوربین مدار بسته
۲- قیمت دوربین هایک ویژن | پکیج دوربین مداربسته Hikvision | خرید فروش تعمیر تعویض دوربین

۳- دوربین تحت شبکه هایک ویژن Hikvision | دوربین هایک ویژن Hikvision قیمت جهانی و واقعی
۴- نصب دوربین مدار بسته در تهران | ۰۹۱۲۸۷۱۸۹۲۲ | شبانه روزی | زیرنظر متخصصان دانشگاهی

۵- نصب دوربین مداربسته شمال تهران | مشاوره کارشناس ارشد HSE | نصب دوربین مدار بسته تهران
۶- نصب دوربین مدار بسته شرق تهران | مشاوره کارشناس ارشد HSE | نصب دوربین مدار بسته تهران

۷- نصب دوربین مداربسته غرب تهران | مشاوره کارشناس ارشد HSE | نصب دوربین مدار بسته تهران
۸- نصب دوربین مدار بسته جنوب تهران | مشاوره کارشناس ارشد HSE | نصب دوربین مدار بسته تهران

۹- خدمات دوربین مدار بسته

۴: نصب دوربین فروش دوربین

مشخصات فنی دوربین
مشخصات فنی دوربین

نصب دوربین مدار بسته | فروش دوربین مدار بسته

۱- هایک ویژن (Hikvision)
2- داهوا (DAHUA)
3- یونی ویو (UNIVIEW)
4- سامسونگ (SAMSUNG)
5- سونی (SONY)
6- پاناسونیک (PANASONIC)
7-ال جی (LG)
8-بوش (BOSCH)
9-اکسیس (AXIS)
10- پلکو ( PELCO)

۵: نرخ اتحادیه دوربین سال ۱۳۹۸

نرخ اتحادیه دوربین مداربسته سال 98
نرخ اتحادیه دوربین مداربسته سال ۹۸
ردیفشرح کارنرخ اتحادیه (به تومان)
۱نصب دوربین آنالوگ تا ۳ متر۶۰۰۰۰
۲نصب دوربین آنالوگ بالای ۳ متر۸۵۰۰۰
۳نصب دوربین گردان دربستر آنالوگ۲۱۰۰۰۰
۴راه اندازی دستگاه آنالوگ تا ۱۶ کانال۱۰۰۰۰۰
۵راه اندازی دستگاه هر کانال اضافی۱۵۰۰۰
۶نصب دوربین شبکه تا ۳ متر۷۵۰۰۰
۷نصب دوربین شبکه بالای ۳متر۹۵۰۰۰
۸نصب دوربین شکه گردان۲۰۰۰۰۰
۹راه اندازی دستگاه شبکه تا ۱۶ کانال۲۰۰۰۰۰
۱۰راه اندازی هر کانال شبکه اضافی۲۰۰۰۰
۱۱انتقال تصویر (اینترنت)۱۳۰۰۰۰
۱۲انتقال تصویر (لوکال)۵۰۰۰۰
۱۳نصب و تجهیز رک شبکه (هر یونیت)۱۰۰۰۰
۱۴نصب پچ پنل شبکه (هر پورت )۵۰۰۰
۱۵نصب سویچ شبکه ( هر پورت)۵۰۰۰
۱۶نصب سوکت شبکه۲۰۰۰
۱۷نصب فیش تصویر۲۰۰۰
۱۸تهیه پشتیبان (بدون ایاب و ذهاب)۵۰۰۰۰
۱۹کابل کشی (هر متر )۱۰۰۰
۲۰کانال کشی (هر متر )۱۵۰۰
۲۱لوله کشی (هر متر )۳۰۰۰
۲۲نصب باکس بارانی پلاستیکی۵۰۰۰
۲۳نصب باکس بارانی فلزی۱۰۰۰۰
۲۴نصب میکروفن۲۵۰۰۰
۲۵طراحی پروژه (به ازای هر دوربین)۵۰۰۰۰

۶: بهترین دوربین کشورهای سازنده آنها نصاب دوربین مداربسته در تهران

بهترین دوربین مدار بسته
بهترین دوربین مدار بسته
شمارهنام برندکشور سازنده
۱HIKVISIONچین
۲BOSCHالمان
۳DAHUAچین
۴ASSA ABLOYسوئد
۵AXISسوئد
۶FLIRامریکا
۷JOHNSONامریکا
۸HANWHAکره
۹ALLEGIONامریکا
۱۰AIPHONEژاپن
۱۱TIANDYچین
۱۲AVIGILONکانادا
۱۳INFINOVAامریکا
۱۴NEDAPهلند
۱۵TKHهلند
۱۶VIVOTEKتایوان
۱۷CP PLUSهند
۱۸COMMAXکره
۱۹IDISکره
۲۰MILESTONEدانمارک
۲۱OPTEXژاپن
۲۲KEDACOMچین
۲۳KOCOMکره
۲۴TAMRONژاپن
۲۵MOBOTIXالمان
۲۶NAPCOامریکا
۲۷TVTچین
۲۸FERMAXاسپانیا
۲۹WANJIAANچین
۳۰SUPREMAکره
۳۱DYNACOLORتایوان
۳۲GEOVISIONتایوان
۳۳SYNECTICSانگلستان
۳۴IDENTIVامریکا
۳۵GEUTEBRUECKالمان
۳۶Zenoچین
۳۷AV TECHتایوان
۳۸INDIGOVISIONانگستان
۳۹C-PROکره
۴۰COSTARامریکا
۴۱EVERFOCSتایوان
۴۲HITRONکره
۴۳VICON INDUSTRIESامریکا
۴۴DIGITAL BARRIERSانگستان
۴۵MAGALاسرائیل
۴۶INCONکره
۴۷ACTIتایوان
۴۸HI SHARPتایوان
۴۹ITXکره
۵۰HUNTتایوان

منابع انگلیسی در رابطه با خرید و نصب دوربین مدار بسته
خرید دوربین مدار بسته | نصب دوربین مدار بسته

References:
1: A BEGINNER’S GUIDE TO CHOOSING CCTV SURVEILLANCE CAMERAS
2: What Are the Different Types of CCTV Camera?
3: 10 tips for choosing the right security cameras for you

1 دیدگاه دربارهٔ «نصاب دوربین مداربسته در تهران»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized by Optimole Call Now Buttonتماس ایام کرونا