پرش به محتوا

تدریس خصوصی زبان انگلیسی با اساتید نامبر وان تهران

مجموعه آلویداس با همکاری گروهی از اساتید برجسته زبان انگلیسی و با دو دهه تجربه و سابقه موفق در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی تافل و آیلتس، آموزش تضمینی مکالمه زبان انگلیسی و سایر زبان ها، تدریس خصوصی زبان در منزل و محل کارآماده ارائه خدمات در زمینه آموزش زبان انگلیسی می باشد. تدریس خصوصی زبان انگلیسی با جدیدترین متد آموزشی توسط اساتید برتر خانم و آقا تدریس می شود. قویترین و تخصصی ترین مرکز تدریس خصوصی زبان.

ویژگی های تدریس خصوصی زبان انگلیسی خوب

کلاس های ویژه مکالمه و درک شنیداری.

با اعزام فوری اساتید برگزیده خانم و آقا به تمام نقاط تهران ، کرج و شهرری به منزل و محل مورد نظر شما.

تدریس توسط بهترین اساتید تحصیل کرده داخل و خارج کشور و حتی اساتید نی تیو.

اعزام مدرس خانم جهت تدریس به خانم ها ، دختر خانم ها و کودکان (خانواده ها) به منزل و محل شما.

کلاس های ویژه شاغلین پنجشنبه و جمعه.

قویترین مرکز تدریس خصوصی.

هزینه و شهریه با توجه به توان مالی شما بصورت توافقی حتی در ۸ الی ۹ قسط

آموزش زبان جهت کودکان بصورت خصوصی توسط اساتید ویژه کودکان برگزار می گردد.

دوره های تخصصی آمادگی شرکت در آزمون های IELTS , TOEFL , GRE , TOLIMO , EPT , MHLE , MCHE , MSRT , UTEP.
– مهارت های اصلی آموزش زبان انگلیسی یعنی مهارت های شنیدن (Listening) , صحبت کردن (Speaking) , خواندن (Reading) و نوشتن (Writing).

در صورتیکه شما از آن دسته از افرادی هستید که نمی خواهید فرصت را از دست بدهید و کیفیت آموزش برای شما اهمیت دارد به شما گرفتن یک معلم خصوصی تضمین شده را توصیه می کنیم .

تدریس خصوصی زبان
تدریس خصوصی زبان

آموزش خصوصی زبان انگلیسی

آموزش و تدریس زبان انگلیسی بصورت خصوصی و توسط اساتید مجرب و نیز اساتید کادر ویژه و مطرح در سطح آموزشگاه های تهران می باشد و با توجه به هدف زبان آموز از یادگیری زبان مورد نظر وی برگزار می گردد.و نیز پس از اتمام جلسه سوم تدریس هم در صورتی که به هر دلیلی،مدرس مورد رضایت نبود با درخواست زبان آموز،موسسه بدون احتساب هزینه آن جلسات استاد دیگری جایگزین می نماید.

 نحوه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبانها مکالمه محور است و تمرکز روی چهار مهارت اصلی یعنی مکالمه ، فن بیان ، گوش کردن و ارتباطات میباشد . در این کلاس ها زبان آموز ترغیب به صحبت کردن میشود ، در کنار آن نکات گرامری گفته شده و سعی در بالابردن دایره لغات میگردد .
در این موسسه کلاس های نیمه خصوصی و گروهی نیز تشکیل میگردد.

مدیریت و کادر آموزشی و دفتری این موسسه این اطمینان را میدهد که شما را در جهت یادگیری زبان مورد نظرتان با بهترین کیفیت آموزش و مناسبترین شهریه و هزینه در کوتاهترین زمان یاری نماید .

تدریس مکالمه زبان انگلیسی

کیفیت کلاس ها و تحقق بیشترین میزان یادگیری برای زبان آموز یکی از اهداف اصلی ماست. اساتید ما با بروزترین متد های آموزش زبان آشنا هستند که این امر باعث می شود یادگیری زبان های مختلف بسیار آسان تر باشد.

مکالمه اولویت اکثر زبان آموزان است. ما نیز به این نیاز آن ها احترام گذاشته ایم و از اساتیدی کمک گرفته ایم که در صحبت کردن خود مانند اشخاصی هستند که به زبان مادری خود صحبت می کنند. این سطح از مهارت با زندگی در کشور های مختلف و تمرین زیاد برای مدرسین ما ممکن شده است، ما نیز می خواهیم زبان آموزان خود را به این سطح از مهارت برسانیم.

روش های تدریس خصوصی زبان انگلیسی

برای معلمان استفاده از متد خاص در تدریس خصوصی زبان انگلیسی کار چالش برانگیزی است. در کلاس های عمومی بیشتر معلم از متدی استفاده می کند که با آن راحت تر است و توجه کمی به علایق دانش آموزان دارد. هر زبان آموز با متد خاص خودش بهتر یاد می گیرد، شاید یکی از بهترین متد ها برای یک زبان آموز پاسخگو نباشد. اساتید ما با استفاده از متد هایی که بیشترین میزان یادگیری را به دنبال داشته باشد سعی می کنند نیاز های زبان آموز را برطرف کنند.

یکی از شیوه های بسیار موثر یادگیری زبان انگلیسی ، یادگیری از طریق کلاس هایی است که بصورت خصوصی برگزار می شود. تدریس خصوصی زبان انگلیسی در ایران توسط آموزشگاه های زیادی و از متد گوناگون انجام می شود. از این رو قبل از رفتن به هر کلاسی باید اعتبار آموزشگاه مورد نظر، اساتید آن و متد آموزشی که بکار می برند اطمینان حاصل نمود.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط اساتید برگزیده خانم و آقا

از آنجا اکثر افراد علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی هستند و این سطح از آموزش مخصوص افراد بسیار زیادی است؛ یک برنامه ریزی بسیار مرتب را طراحی نموده ایم تا زبان آموزی که از صفر یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کرده است بتواند مهم ترین اصطلاحات انگلیسی، لغات انگلیسی، جملات انگلیسی و تمام آموزش های لازم برای مکالمات روزمره زبان انگلیسی را بخوبی بیاموزد. در این راستا جدیدترین متدهای آموزشی جهان بکار گرفته می شود. چهار مهارت اصلی شنیدن، صحبت کردن، نوشتن و خواندن بطور همزمان آموزش داده می شود و زبان آموز بدون هیچ دغدغه ای می تواند با استفاده از بهترین منابع آموزشی موجود، زبان انگلیسی را بیاموزد.

این نوع کلاس مخصوص کسانی است که در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی، جزو سطح المنتری یا مبتدی بوده و می خواهند آموزش زبان انگلیسی را از صفر شروع نمایند. عده زیادی از افرادی هم که قبلا به کلاس های زبان رفته ولی زبان را برای بازه زمانی زیادی ول کرده اند در این سطح از آموزش قرار می گیرند.

ویژگی های کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی

 برای تسریع و بهبود امر آموزش زبان انگلیسی دوره های آموزشی و خدمات خود را طبقه بندی نموده است  که در نوع خود بی نظیر می باشد. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در شروع تمام دوره ها و کلاس های آموزش زبان انگلیسی آموزشگاه، آزمون تعیین سطح بطور رایگان از تمام زبان آموزان گرفته می شود

دوره های مکالمه زبان انگلیسی بصورت کاربردی و اختصاصی برای مدیران سازمان ها، شرکت ها و تاجران و مسافرین کشورهای خارجی

تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی بصورت کاملا کاربردی ویژه مصاحبه، سفر، مهاجرت به کشورهای خارجی، کار و یا تحصیل

موارد بعدی

برگزاری دوره های ویژه آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد و بصورت کاملا تخصصی و دوره های آموزشی جامع سایر زبان ها ویژه اشخاص، مهندسین و پزشکان، متخصصان و مدیران، پسنل سازمان های اداری و دولتی، مسافران

برگزاری کلاسی های مکالمه زبان انگلیسی و لسنینگ زبان انگلیسی (درک شنیداری زبان)

اعزام فوری بهترین اساتید برگزیده خانم و آقا به تمام نقاط استان تهران

تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط بهترین اساتید ایرانی و خارجی و حتی اساتید برجسته نی تیو

امکان اعزام اساتید بسیار حرفه ای زبان برای تدریس خصوصی زبان به بانوان، دختر خانم و کودکان در منزل

برگزاری کلاس های ویژه شاغلین در روزهای پنجشنبه و جمعه

آموزش زبان انگلیسی به کودکان در قالب تدریس خصوصی زبان توسط اساتید ویژه کودکان که دوره های مربی گری حرفه ای را گذرانده اند.

برگزاری دوره های تخصصی آموزش زبان انگلیسی صفر تا صد ویژه آزمون های MSRT, UTEP , MCHE , TOLIMO , GRE TOFEL , IELTS

در تمام دوره های آموزشی تمرکز بر روی تقویت چهار مهارت اصلی صحبت کردن (SPEAKING) , شنیدن (LISTENINF) , خواندن (READING) ,  نوشتن (WRITTING) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized by Optimole Call Now Buttonتماس ایام کرونا